Microsoft Azure Başvuru Kılavuzu

By: admin
Çar, 21/06/2017 - 18:11

 

Microsoft Azure Nedir?

Azure, bulut bilişim hizmetlerinin bütünleşik bir parçasıdır. Bu servisler analiz, bulut bilişimi, web hizmetleri ve mobil uygulamaları, ağ oluşturma, depolama ve benzeri birçok hizmeti sunmaktadır.

Enterprise Mobility + Security E3 Nedir?

Enterprise Mobility and Security bulut tabanlı kimlik ve güvenlik hizmetidir, organizasyonunuzun üye bilgilerini, kullanıcılarını, aygıtlarını, uygulamalarını ve verilerini korumanızı ve yönetmenizi sağlar.

Microsoft, Azure Active Directory Premium P1, Azure Information Protection Premium P1, Microsoft Advanced Threat Analytics, and Microsoft Intune paketleri aracılığı ile örgütünüze 50 adet bir-yıllık  Enterprise Mobility + Security E3  ve 3.500 USD’lik Azure kredisi sağlamaktadır.

Aşağıdaki adımları takip ederek Microsoft Azure bağış başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz.

*Uygunluk kriterlerini karşılayan STÖ’ler yıllık 3.500 USD değerinde Azure kredisinden ve Microsoftun doğrudan sağladığı 50 adet 1 yıllık Enterprise Mobility + Security E3 lisansından yararlanabilirler.

ADIM 1

Öncelikle Microsoft Cloud başvurunuzu gerçekleştiriniz.

 

Microsoft Cloud Ürünleri Başvuru Kılavuzu

ADIM 2

“Azure” ‘u seçerek kayıt işlemlerinizi tamamlayınız.

ADIM 3

24 saat içinde, Azure aboneliğinize erişminizi sağlayacak bir e-posta gönderilecektir. Bu e-postadaki "Activate" linkine tıklayarak hesabınızı oluşturmanız gerekmektedir.

 

 

 

  • Mevcut bir Azure aboneliğiniz varsa ve sponsorluk kredilerini bu aboneliğe uygulamak isterseniz lütfen aşağıdaki adımları okuyup uygulayın:

Mevcut ücretli aboneliğiniz (Ücretsiz deneme, harcadığın kadar Öde, MSDN) varsa ve yeni sponsorluk alt sınıfı oluşturmak yerine krediyi uygulamak istiyorsanız, bu kredileri mevcut aboneliğinize eklemenize yardımcı olması için Azure destek ekibiyle irtibata geçmeniz gerekir. Bu adımı atlarsanız mevcut aboneliğiniz faturalandırılmaya devam edilecektir.

 

  • Mevcut Azure aboneliğiniz hakkında Azure Desteği sağlamanız istenecektir. Bu bilgiyi elde etmek için, https://portal.azure.com sitesine gidin ve 'MY ACCOUNT' ( Hesabım) "Usage and billing” (Kullanım ve faturalandırma) bölümüne gidin.

  • Aboneliğinize bir Kredi Kartı eklediğinizden emin olun. Bunu yapmak için, lütfen burada yayınlanan "Bir ödeme yöntemi olarak yeni bir kredi kartı ekleyin" bölümündeki talimatları uygulayın.

  • Azure Portalınıza girerek Azure Abonelik Yönetim Desteği ile iletişime geçin ve bir 'New Support Request' (Yeni destek isteği) oluşturun.

  • Issue Type (Konu Türü): 'Subscription management' (Abonelik yönetimi)

  • Dönüştürmek istediğiniz Aboneliği seçin

  • Destek Planının otomatik olarak doldurulmasına izin verin ve 'Next'i (İleri) tıklayın

  • Severity (Önem derecesi): 'C - Minimum Etki'

  • Problem Type (Sorun Türü): 'Switch to another offer' (Başka bir teklife geç)

  • Gönderilmesi için ek ayrıntılar ve iletişim bilgilerinizi sağlayın

Azure Destek yetkilileri size ulaşacak, sponsorluğunuzu aktifleştirecek ve sponsorluk kredilerinizi mevcut aboneliğinize uygulayacaktır.

Her yıl sonunda kredilerinizin yenilenmesini talep etmeniz gerekmektedir.